11 marca 2012

URODZINOWE PRZYGOTOWANIA
                                                                                                                                                    

15 marca mój ukochany synek skończy dwa lata. W związku z planowanym przyjęciem z tej okazji zaczęłam robić dekoracje. Powycinałam już motyle i napis urodzinowy a przede mną malutkie kwiatki, które zawisną na gałęzi brzozy, którą z kolei mam zamiar podwiesić pod sufitem. Balony zamówione, zostały jeszcze do zrobienia kotyliony i czapeczki.
TAK WYGLĄDAJĄ MOTYLE
paluchy mnie bolą od skalpela al czego się nie robi dla ukochanej istotki.






A TAK BĘDĄ WYGLĄDAĆ KWIATKI
trzeba dużo cierpliwości żeby posklejać te wszystkie płatki a do środka wcisnąć kulkę ziela angielskiego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz