3 czerwca 2013

PONIEDZIAŁKOWE PSTRYKI
                                                                                                                                  

Za nami dzień dziecka. W domu pojawił się nowy pluszowy przyjaciel Naszego smyka a mamusia zrobiła pudełko na kredki i nowy wiatraczek. Uszyłam jeszcze torbę na zakupy dla mojego synka, gdyż bardzo się jej domagał tłumacząc, że on nie ma w czym nosić swoich zakupów. Nasz ukochany piesek też załapał się na małą sesję fotograficzną.













5 komentarzy:

  1. śliczne migawki

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się u Ciebie zadomowiłam, śliczny piesek. Szkoda, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej, właśnie pozbyłam się koronkowych, szydełkowych, białych poszewek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, uroczo :) Muszę jednak kawę u Ciebie wypić :)

    OdpowiedzUsuń