11 stycznia 2013

GAŁĘZIE, GNIAZDA, JAJKA I TAKIE TAM
                                                                                                                                                                  

Napadało śniegu i przez chwilę będzie biało. Zima dokazuje, niestety dodatnia temperatura za chwilę sprawi, że naokoło będzie mokro i błotnisto. U nas w domu już wiosennie. Przyleciały ptaszki i założyły gniazdo a hiacynty powolutku wyłaniają się z pośród liści. Zauważyłam u wielu z Was na blogach bardzo ładne domki dla ptaszków więc i ja postanowiłam zrobić coś dla moich ptaszyn ale to już w następnej odsłonie.







 

6 komentarzy:

  1. Śliczne gniazdko i te jajeczka, masz taką namiastkę lasku u siebie!!! Bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie u Ciebie ...
    zima dokazuje i choróbsk wszędzie dużo :/

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... moja choinka jeszcze stoi, ale jak patrzę na Twoje hiacynty, to zaczynam mysleć o wiośnie ! Piękne dekoracje ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wiosna u Ciebie:) A ja korzystałam dziś na nartach z uroków zimy. Dawno też nie bawiłam się tak świetnie ośnieżając alejki zacisznego ogrodu. Sama się sobie dziwię, bo odkąd pamiętam nie cierpię zimy. Mam jednak nadzieję, ze przetrwa do moich ferii. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście maiło być "odśnieżając alejki", bo ośnieżała je sama matka natura:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale klimat jaki stworzyłaś na blogu ma coś w sobie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń